Laat alabama..

aa suuuck!! Det är illa att jag blivit så förbannat laat.. haha!

Igår när jag hämtat upp min sötnöt så blev det att handla lite godsaker och sen soffan..
Oh herregud vilket kväll.. Vi är nog inte alls störda!
Tack vännen <3

idag har jag gjort, inte några knop alls..
Men nu ska jag fixa iordning mig och åka till staden för att möta upp Martina.
.Sen blir det hem till henne antar jag ..

Well well!!
Vill attt det ska bli 30 Dec nu nu nu!!
Längtar saaatan i gaatan!



Jag ska sluta tro det värsta, jag ska verkligen försöka en gång att inte va så himla.. Aa..
Kan inte sätta ord på det riktigt.. Men jag ska göra det ..
För jag har en känsla av att det kan bli bra, väldigt bra




PUSS







D r e a m i n g

Kommentarer
Postat av: Alex

Pusssss på dig!!! <3<3<3<3

2010-11-23 @ 01:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0