God Morgon?!

Trött?! Ja tack!

Skulle åkt till Ullared men det känns lite sisåsdär med tanke på vädret
vet ju inte riktigt hur vägarna ser ut.. KAn ju va fina och plgade och kan ju se ut som fan å va glas hala..

Så ne det får väl bli att krypa ner i sängen igen..

Men jag menar, jag ser ju tillome gräset under snön?! hoohoo!


Nee vi kan inte bestämma oss om vi ska åka el inte..




Igår? Va gjorde jag då.. Satt och nördade mig vid datorn..
Sen så låg jag och tjöta i tel halva natten..
Ytterst trevligt.. =)



Vi kan fortfarande inte betämma oss..
haha nu kommer Alex sura hela dagen.. :P
Nee <3<3



nee nu skiter vi i att åka..
Inte värt att riskera det?! Nee!

Undra om ni fattar något av inlägget..



A nu blire sängen igen..

PUSS









I l i k e i t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0