Drip drop.. ooops jag sprängdes.. hooohoo

Yees ännu en dag med efterblivna Ylva :D Oh yees!!

Först lunch på Häxan.. Saknar ju dom otroligt mkt!! Känns lite weird att inte gå dit typ jämt :P haha!
Men men sen blev det FK och jäääävlar vad jag bokstavligt hatar dom!!
Ska få ut ungefär hälften av vad jag får när jag jobbar??!!
Va e de för jääävla fittsnack rent ut sagt! BÖÖÖÖ!!
FY FÖR ER!!!

Så ja lagom irriterad åkte vi hem till mig och började på CRASH FUCKING BANDICOOT! haha..
Meeen de e kuul!!
Lite vin, testning av drinkar och allmänt bara efterblivet står ju på schemat!
Jag börjar fundera på om det inte bara är smidigare att ylva flyttar in?! :P haha..

Nee nu ska vi svära lite till åt det förbannade spelet :P

Åååh Nyår bokat och klart!! Fan va naaajs!
Nyår med 15 pers i Dalarna! TAGGATAGGATAGGA!!

Meen först ska jag tagga den 10-12 dec (Första helgen utan skena)
Det kan ju lätt bli gannska farligt =P hohoo

PUSS






B l a h b l a h b l a h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0