Craaaash Bandicot!!!

Så sjukt jävla helvetes inte roligt längre :P haha!!
Men det blir visst som en drog, man bara måååste klara en bana till å en till å aa ni fattar :P haha

So ja dagen idag..
Varit på VårdCentraln och plockat mina stygn som sagt..
Hade enbart 2. Kunde lika gärna klippt bort dom själv :P haha
Men det känns lite udda nu att gå omkring med enbart skenan å inte massa bandage och stöd grejs
Jaja jag vänjer mig.. :P

Sen till willys för att inhandla det sista som behövdes till Flygande Jakob ala Pamilla och Ilva..
Det som va lite scary va att ylva uppdaterade sin FB och prec efter gör jag det också, å inte visste jag ¨nånstans vad hon skrev och det blev likadant =/ De e scary..

Sen va det ju lite mer TV.-spel men tillslut gav vi upp och fastnade framför tv:n istället :P hoho..

Nu har hon åkt hem och jag ska snart bänka mig framför Pensionärsjävlar.. Ska ju tydligen va urkul så det måste man ju kolla in :D



Blupp blupp livet är rätt skönt nu .. De e illa att jag säger så men efter snart 2 veckor som jag inte gjort ett skit på så börjar man vänja sig :P haha.. nee fy jag får inte det, för sen e de back to reality faast jag kom på en sak nu. Jag har ju inte äns ett jobb?!?! Whaaaaaat?!? Detta måste jag fixa. Nått att sysselsätta mig med..


Nee tvn ropar mitt namn!
PUSS








L o v e l y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0