Sometimes it feels like the world´s on my shoulders..

Heej!

Nu varit hemma en timme och hunnit diska och dammsuga :) Duktigt av mig.
Nu blire snart en power nap för att ladda om batterierna.

Imorse. Ja! Vaknade inte av alarmet =/
Hotellet ringde 07.10 och väckte mig!!
AAAHH lite panik eftersom jag började 7! hoho
Sprang typ in i kläderna och rusade iväg. Va på jobbet 07.18! Bra av mig! haha..
Sen har det bara varit KAOS! Allt va helt fnurrigt idag! Bööö..
Men det har ändå gått bra ! GÖTT GÖTT

Börjar jobba 17.30 igen.. Yeeah!

Hoppas nu att kvällen idag blir lika bra som den igår :D Lalala..

PUSS








S o m t i m e s I t h i n k I ' m c r a z y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0