It´s probably best to put the walls back up...

Oh ja!
Nyss kommit hem från en trevlig dag på jobbet!
Väntade, väntade och väntade på att gästerna skulle komma ner och äta en bit, men vid 9 så har 6 pers varit nere!! AAAH tänker vi då, nu rajtar ju alla andra 75 pers ner samtidigt. Och ja eller inte direkt samtidigt men på loppet av 30 min så har ju hälften kommit ner och ytterligare en halvtimma senare å har närsta alla varit nere. Yees förutom dom som vägrar inse att VI STÄNGER FRUKOSTEN 12 - INTE OKEJ ATT KOMMA 5 I!! hoho..

Igår va en väldigt trevlig dag.
Åkte en sväng till älskade Alex <3 Satt bara och snckade skit som vanligt :D hoho..
Sen en sväng till jobbet, Tur att svenne och fjanton va där annars hade jag nog somnat med våra 8 gäster =/ haha. Ne men det blir ju inte roligare än man gör de ::P

Sen tog jag rääääääcern till Habo och invaderade Fiddes grillfest. De va rööligt!
Sen in till staden, tillbaka till habo, blev stoppad av snuten med 1 för mkt i bilen =/ , till staden igen
och sen sängen :D Naaaajs! Dock liiite segt att somna runt 2 å gå upp vid 6 =/
Men men som man bäddar får man ligga ! Yees!



Jag förstår inte? VAD HAR JA GJORT? Orka med människor som ni!
Frustrerad! JAAA! Tror inte att jag är helt blåst?!
MAAAAOOOOHH! Eh orka lägga energi ..

 Nu ta tag i livet,och dra till mor min <3

PUSSS




I c o u l d n t g i v e a f u c k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0