Hoho :)

Lite slarvig uppdatering i helgen. Meen har inte hunnit och igår va jag mer död än levande :P haahaa..

Fredag - jobb 10.00-16.00 , å finns väldigt mkt att skriva om den dagen på jobbet men ska inte slösa energi på det. Det va bråk, jag blev arg. det bara exploderarde. hade fått nog.. Japp så är de..
Sen hem en snabbis och hämta bilen för att åka till Maxi oxh köpa frallor eftersom alla våra leverantörer hade stängt =/
Sen fort hem byta om oh ge sig av med peter för att hjälpa han köra ut lite grejer till stubbaracet..
Efter mkt bilkörning så va det dags att bege sig hemåt. En snabb dusch och sen till sigge. Blev några öl och lite tjööt :D

Lördag blev det upp 08.00 (inte så pigg) Åkte till stubbaracet. Va där heeela dagen, var hemma igen runt 8 på kvällen.. Då va man lagom seg men bara att göra sig i ordning och på ett igen. Kvällen blev bra! Sjukt bra. Förfest hos sigge, Vidare till Olles och sen efterfest hos sigge ! Wooho! Treeeevligt..
Somnade runt 6 kan jag gissa på!

Så söndagen va det ju lagom roligt att gå upp å spela fotboll!
Hampus ringde  och väckte mig kvart över nio och tur va nog det annars hade jag aldrig vaknat :P haha.
Upp typ fortfarande påverkad, spelade match 6-0 vann vi med förövrigt :D
Sen hem fixa lite och vidare till mor, sen fastnade jag där hela dagen typ.. Orkade inte göra något.. hoho..
Hem och bara slappa i soffan sen :D Hur gott som helst, blev ju dock aldrig en människa igår. tur att jag mår bra idag :P hihi

Snart ska jag dra till jobbet, har möte med hon den dära, chefen och platschefen för att "reda ut" bråket ifredags.. mm jag tycker synd om henne, det är hon som vill ha möte så hon ska få det och jag ska säga precis som det är! yes box.. Hoppas jag håller mig lugn bara för det är ju inte så roligt att börja ett arbbetspass arg..


Mjuuu nu måste jag ta tag i dagen!
PUSS












T h a n k y o u f o r e v e r y t h i n g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0