Fredag

och snart dags att bege sig till jobbet! yey eller?

Igår va jag sjuuukt duktigt. Tog en riktigt stor städning! Yepp det behövdes.
Sen åkte man upp till träningen, va dock inte med pga foten.
men ska sluta lipa över den nu och försöka va med ändå.. yees

Sen blev det mys och film :D


Otroligt trött idag. vill att det ska bli imorgon då jag inte behöver ställa nån klocka eller bry mig, bara få sova så länge jag vill :D Woohoo!
Och tagga nu för nästa freda! LONDON BABY! sjuukt vad jag längtar. behöver komma bort en sväng.
och underbaraste frida ska passa mina bäbisar :) TACK <3

Ne fixa de sista och börja gå kankse?
PUSS











M e l i k e i t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0