Suck pust och stön!

AAAH!
Nyss hemkommen från jobbet, yepp idag hade vi iaf att göra, tror vi hade runt 45 gäster! å det är inte dåligt för att va oss! woho! Tror nog inte riktigt att alla vet att vi faktiskt har öppet lunch!
Sitter nu i soffan och orkar inte röra på mig men måste byta om och göra mig redo för jobb igen! SUCK!
Ska va på mäster. har aldrig varit där innan och jag jobbar själv? Men det ska väl inte va några problem. hoppas jag iaf! lalala... Bööö!

Och det är ännu en dag jag känner mig sjukt orkeslös! jag fattar inte?! Det är nog alldelse för mycket som händer och sker! kankse ska sluta tänka och bara köra?
Jag har ju det väldigt bra! egen lya, ett jobb och underbara vänner ? Va mer kan man önska?
Va faan är jag inne i för period?! Kan någon vänlig själ tala om det för mig!!

AAAHHH! Vill typ bara lägga mig ner och gråta! Ne så illa är det väl inte riktigt. men just nu hade jag lätt bara kunnat sitta i min soffa i några dagar oh inte gjort ett skit! Sjuuuukt va otaggad jag är för allt! SUCK!

Ne nu ska jag göra ett försök till att ta tag i mitt liv!
PUSS














C r y i n g i n t h e d a r k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0