Något roligt eftersom jag har tråkigt :P haha

Eller tråkig och tråkigt, kom nyss hem från en faktiskt väldigt rolig fotbolls träning :) Yeey!!
Ylva har varit med idag! Superduper kul!! Så nu va vårat "damlag" 6 st på träningen iaf!
SÅ tjejer ni som brukade komma om ni kommer blir vi 5 till å sen om vi får med oss tjejer är vi ett lag igen?!
Ta gärna en funderare alla som e sugna!! JA jag vet att jag tjatar men vill ju att alla ska komma :D YEEY!!

Aa sitter även och väntar p att ugnen ska bli varm så jag kan äta varmamackor med köttfärs <3 MUMMA!!

Sen blir det duschen och vidare till sängen! Klockan ringer 5.00 imon =/ Suck! Nee det är det värt ;) Mooney mooney mooney! Thats what im thinking..

Tagga till helgen!!! Börjar redan nu! Är ju sällan man är ledig en helg :P haha!!



Kommer bli impad fall nån orkar läsa hela :P haha

HAR DU
Ett förhållande: Nix
En bästa vän: Ja, några stycken faktiskt
Haft ett seriöst förhållande: Ja.
Dejtat en av dina bästa kompisar: Det tror jag nog inte
Blivit kär vid första ögonkastet: Kär är ett stark ord :P 
Fått ditt hjärta krossat: Mjaa
Skrikit åt en lärare: Oh jaa, haha
Kysst någon och sedan ångrat dig: Tyvärr så har jag det =/
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Det har hänt ja!
Några smycken som kostat över 1000 kr: Det tror jag inte! 

DAGENS
Klädsel: Just nu - tränigsbyxor en t-shirt
Frisyr: En fläta
Låt: Metal Crüe - Sabaton
Drog: Soool
Saknad: Min toyota!
Sjuka: Stööörd sjukan! haha
Köp: Ingenting.
Godis: ostbågar?
Attityd: Taggad till 1000
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Ser ju inte ut som döden idag iaf.

FÖRSTA

Vän: Dessan?
Bil: Min älskade toyota
Kärlek: Den första seriösa, Bobby.
Husdjur: Fiskar
Semester: Grebbestad <3
Jobb: Stora hotellet
Köpta skivan: Ja du typ Sikta mot Stjärnorna
Piercing: I öronen :P
Konsert: Markoolio ;P

SENASTE

Personen som sms:ade dig: Ylva
Personen som ringde dig: Annika
Personen som du ringde: Alex
Bilfärd: Hem från träningen idag
Film: The Green Mile
Gången du grät: Det kommer ja inte ihåg, så ett tag sen
Måltiden: Köttfärspaj

SKULLE DU

Våga hoppa fallskärm: Absolut.
Våga hoppa bungyjump: Jajemen.
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: A beror ju inte på tatueringarna?.
Kalla dig själv lycklig:  Ja.
Kunna gråta över en kille: Ja.
Ljuga för någon: Ja om det behövs.
Kunna springa 50mil: Inte en chans :P

VAD
Gör du just nu:  Skriver det här testet? och kollar  på tv
Ska du göra imorn:  Jobba och tvätta!
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Jag klarar det här. 
Har du med dig in på bion: Nån att gå med :P
Är det för färg på dina byxor: Blå.
Är det för väder hos dig just nu: Mörkt och kallt typ?
Är det första du lägger märke till hos de motsatta könet: Hur personen ser ut.
Skulle du göra om du vann på lotto: Reesa är en av sakerna

BLANDAT

Är du blyg inför de motsatta könet: Det kan jag nog inte påstå
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 22!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Ne tror inte det.
Använder du huvtröjor: Yees
Vill du just nu ha några piercingar eller tatueringar: En ny tatto!.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Motsatta.

VAL

Solnedgång eller soluppgång: Nedgång :)
Sommar eller vinter: Sommar
Vilken ålder har varit bäst hittills: Det har ju varit något bra med alla ;)
Sova på sida, mage eller rygg: Mage.
Kramar eller kyssar: Båååda :)



AA det va lite om mig :P hihi

Nu blir det snart maat !! GOTT GOTT

PUSS







F ö r v å n a d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0