Love is everywhere :)

Äntligen hemma från jobb-pass1!
Satte mig prec i soffan och guuud va seg jag blev! Men mste peppa mig själv för att orka hoppa in i duschen och göra mig iordninng för nästa jobba pass :D Whoop! Work work work!


Frullen idag har varit väldigt bra, kändes dock som vi låg efter med ALLT! Fast det löste sig och vi va klara till 14.30! GOTT GOTT! Men en sak är ju helt sjuk som gör mig så arg! Om en frukost buffé stänger 11.30 kommer man då ner 11.25 och sitter kvar i en timme??!?!?! NEEEJ så funkar det INTE! Då blir allt en timme försent! SUCK men vi gjorde iaf så gott vi kunde! Och idag va jag tillome nöjd med mina Romantiska fruktfat! Sjuukt fina blev dom :)

Håller nu tummarna för att Annica ska rnga och säga att jag inte behöver jobba ikväll. In My Dreams!

Sitter oh kollar på Gordon Ramsey´s Kitchen nightmares! haha, alltid lika roligt! Tur att man inte jobbar i en sån restaurang! Haha..

Mys morgon :)

Puss så länge

     

Some old pic´s

* Ulva & Pamilla Turkey Sep 2006

** Alex & Me Piren 07 el 08?









ÅÅÅ sen tack alla som läser min blogg :) Rolig med lite komentarer också :D











H a p p y f a c e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0