Lalala!!

Kom typ nyss hem från jobbet! Sitter och kollar på Top model!! YEY!
Jobbet va lika roligt som vanligt! Frullen gick galant, va dock väldigt seg imorse! Och somnade med blött hår igår så såg ju ut som ett jäfla troll när jag vaknar :P haha!
Sen blev det vidare till häxan för att jobba luuunch! whooop whoop! Va dock väldigt lugnt!

NEJ YLVA JAG FICK INTE! haha, får idag :D YEEES!!! :P

Störd, stördare, stördast! Men ja har en ny :P
Pernilla, ylva, alex :D Yees mkt bättre :P

Fick iordning det meesta i min lgh igår :D DUKTIGT AV MIG! Nu är det bara lite kvar!
Ska gå upp med kartonger och skit på vinden, sen måste jag till sorter gården också men det får bli en annan dag! Jepp jepp!

Hoppas nu att annika ringer snart och säger att jag inte behövs på frukosten! Och då blir det sovmorgon!! YEES

Internet dog igår också! fatta jag blev suuur?! Blir ju helt handikappad av att inte ha internet! Jag klarar mig inte utan det :P Suck, vilket liv! Som går under när internet lägger av :P haha!

nee nu titta klart på Top model! äta en bit? Plocka färdigt och sen slapp :D


PUSS







V ä n t a r


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0