Ja va ska jag skriva! Sjukt störd dag :)

AAA helt sjuuk men ack så rolig :D
kankse inte imorse att gå upp till jobbet! men tog mig igenom galant :D Woohoo!!
Sen blev det hämta Ylva åka till Taberg och hämta data skärm vidare till a6 och köpa ett data bord!
Och Ylva är förjäävlar lat så fick köra runt på henne på vagnen inne på ikea.
haha undrar vad folk trodde?! Tss!
Sen blev det Clas Ohlssons och köpa lite sladdar å skiiit, så jag har nu en komplett dator 
** Dock från sten åldern :P haha.. Men det startar ju iaf!! Weeeey!!!
Dunkade vidare i bilen till Rusta! Yepp yepp en hylla till garderoben blev de :D
Sen till Öb också! måste bara älska lågpris affärer :P Oh yees!
Kom vid det laget också på att vi va hungriga :p Så bilen åkte helt av sig själv till MAX !! 
Ojoj Scaaatman!! Dumdidooo!! Undra om han också tyckte vi va roliga?! :P
Sen blev det äntligen att styra hem och äta och börja skruva hyllor o grejer!
Eller Ylva då kankse :P TACK VÄNNEN <3
Tvättar gör jag också idag ! Städar ock fixar håller jag också på med!
Faaan va grym ja E! PLUSPOÄNG!

AA men har ju konstaterat att det finns 2 människor jag inte borde umgås med :P HAHA jag bliiiir ju stördare än vanligt. Nee NI E BÄST <3  -  A & Y

Fortfarande på mungo humööör! Men ska kanske sluta min "paus" i städandet och fixandet och kanke fortsätta så det slipper ser ut som någon slängt in en bomb här!! Yeees

PUSS










V i l l n u

Kommentarer
Postat av: Alex

Guuud så duktig du är.. =)

2010-03-17 @ 00:40:03
URL: http://alexsandraalexsandra.blogg.se/
Postat av: Ylva

Vill nu, jag fick. Fick du?



love youu <3

2010-03-17 @ 10:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0