HAHA

a det är så. har suttit och skrattat nu i en timme typ, med alex i luren! haha att vi kan va störda! Men hur bra skämt kan jag inte då?! haha. Riktigt bra!

Tíden har bara sprungit iväg sen jag kom hem. Redan halv 9??!
Väntar på att alex ska komma och så blir det hemmakväll, yepp en film får det bli.
är sjuukt seg och trött så skipar harrys ikväll, får ta det nästa helg :D
Nu bjuder jag på några av våra sjuuukt roliga skämt :D



** Det var en gång två äpplen som satt i ett träd. Det ena föll ner.
Då sa de andra: moget

** Det var en gångs 2 sandkorn som gick vilse i öknen och plötsligt sa den ena,
- Jag tror vi är omringade.

** Det var en gång en elefant som alltid gick förbi en myrstack och trampade alltid sönder den. Tillsist fick myrorna nog och bestämde sig för att göra något åt saken. Dom klättrade upp i ett träd och väntade på Elefanten. När elefanten gick förbi hoppade alla myrorna på honom och attackerade honom, elefanten skakade bara av myrorna, alla ...förutom en som hängdde kvar på halsen. Då skrek dom andra myrorna; SRYP HONOM LEIF STRYP HONOM!

** Det va två muffinsar som att i en ugn. Då utbrister den ena -Va varmt det är här inne! och då säger den andra - Shiit en talande muffins!!!


Å så den bästa idag :D

** Två små killar satt i sandlådan och skröt om vem som hade den tuffaste pappan. Kille 1 sa: Min pappa är polis och han kan ta din pappa. Då sa kille 2: Min pappa är brevbärare och han kan ta din mamma.




Tur att humorn är på topp :D

PUSS















S k r a t t a r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0