Fredag kväll..

och sitter nu här hemma helt utan planer?! haha..
Så ska bara slappa i soffan, tycka synd om mig själv och äta en massa skräp som jag inte borde :P haha..

Ne dagen idag har varit väldigt trevligt !
Efter att jag tog tag i mitt liv och hoppade in i duschen så blev det städning, dammsugning och torkning av golv :) DUKTIGT av mig :D Sen ska jag väl också fixa min garderob som ser ut som F*N eftersom jag inte äns packat upp allt än =/ Så det står därinne och skräpar. haha! Laat e ja!!
A iaf Snälla rara söta emelie följde sedan med p åmig shoppingtur! och va som stod på listan va ENBART
- Galgar
- Kattmat & Sand
- Något kul till Katterna!

Det va dessa grejer som jag skulle köpa!
Och slutade med att jag blev 700 fattigare =/ haha! Förstår inte hur man lyckas?!
nu har jag ännu mer skräp som kommer stå till jag orkar göra någonting med det :P

A men jag å Emelie hade det trevligt iaf! Skrattat åt allt å alla :P Kanske mest åt mina fyndiga komentarer! haha!

Och får ett anfall! Internet är sjuukt skumt =/ Å slutar det fungera, va ska jag då göra hele kvällen?! HAHA


Ta tag i mitt liv igen kankse? Å fixa en liten del av garderoben?! Eeh får se om jag orkar

PUSS




E n s a m ä r s t a r k ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0