Dumdidooo!

Yees sitter nu och klappar på mina små älsklingar :) Yeey!
Precis slängt in en pizza i ugnen! Sen blir det till att fortsätta GossipGirl avsnitten! yees började från början igr me alex och n kan jag ju inte sluta :P haha..

Varit hos Alex en sväng idag också :) Yeey! Alltid ika kul!
dock inte så kuol att köra dit! Suck! visst snö i all ära, men nu räcker det! Man blir ju bara deprimeraad! Suck!

helgen har varit på topp!
Fredan blev det förfest här men flickorna! :) Yeey! Bjöd på skratt tjöt och även Sms-roulette! Så om ni fick konstiga sms av mig va det därför :P yees! Sen bar det vidare till olles! För ovanlighetens skull hihi..
Pernilla va dock väääldigt duktig och drack bara lite! Plus poäng till mig! Yeey!

lördagen blev det jobba frukost! (därför ja inte drack så mkt :P) Sen hem och vila ögonen lite :) Yeey! Sen hjälpte rara söta pojkarna daniel och fidde mig med att få igång min bil :) TACK!!!!
Sen åkte jag en sväng till martina! vi kollade på melodifestivalen och ja nu vet jag varför jag inte bryr mig om att kolla på det! För det SUGER! å hur röstar svenska folket?! ILLLA iaf!!! haha.

Söndagen bjöd på jobb mellan 7-13.30 sen stressa i väg till fotbollen! hade typ turnering eller nått sånt!
Va faktiskt rätt roligt, dock jag måste lära mig hantera mitt humör liiite bättre :P haha nee tror nog inte eller hoppas iaf inte att nån tog illa upp!
Åkte vidare till mammsen ioch fick lite good maat :)
märkte då också hur sjuuuukt ont jag hade i benet! japp kolade och det va helt blått och svullet =( Stackars mig!! hihhi..
Sen åkte jag hem och så kom hjärtat mitt <3 Blev massa Popcorn, ostbågar, godis och morötter med dipp :) GOTT som satan :D Yeeey!!!


Nee nu är Pizzan klar :D
Hoppas alla mår bra :)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0