Vilken katastrof!

Vilken dag, skiiiiit trött i morse, så kl va halv nio innan jag orkade gå upp!
Meeen blev pigg av promenixen till jobbet :)
Jobbade och Allt (ne inte allt) men lite jobbiga gäster ! Suck!
klar vid 16.00 drog hem och satt ner och bara chillaxade lite!
Sen bar det iväg till fotboll. Första halvlek gick, inte s jätte braa dock men stundtals spelade vi helt ok.
Andra helvlek börjar och när det är ca 10-15 kvar va gör du Pernilla??!! JO vrider till hela knät! Suck
Så nu kan jag icke gå! Åkte upp till Ryhov, fick vänta, vänta och vänta. Sen till ett rum - Bort till röntgen - Tillbaka till ett rum och sen lite knar och gå hem! Och emellan så var det till att vääänta!
Men va där bara 5 timmar så ganska snabbt gick de?!
Hoho Pernilla på kryckor i en vecka! Yees får se hur detta slutar! Buuhuu!
Inget jobb ingen fotboll ingen LIV! AAH! Men men bokstavligt talat - Smällar man får ta!
Men också ett stort sjuuukt helt underbart tack till pärlan sofie som varit med mig hela tiden på Ryhov!
Kört runt mig i rullstol och sen lite övertrötta skrattat åt allt och inget!

Nu har jag stoppat i mig lite "räv piss" Som sköterskan sa och sen skulle jag tydligen sova gott. Så får hoppas på det !

PUSS









I M D Y I N G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0