Man kommer aldrig först genom att gå i andras fotspår..

Idag har jag orkat mig ut från lägenheten :P hoho
Blev lunch på H, med Annica och stefan.
Sen bar det iväg till försäkringskassan för att se om jag kunde få några slantar och det får ja :) Gott gott!!
Sen lite hoppandes runt i staden för att sedan bege mig till jobbet och kolla läget!
Prata lite med chefen och fixa lite papper.. Yees!

Nu har jag suttit  här ett tag och börjar åter igen bli rastlös!
Men jag har faktiskt ring Vbab också och sagt till om mitt handfat som är trasigt (yees Pernilla klant tappade en parfymflaska rakt ner i handfatet så det gick paj)

Ska ta mig i kragen och ringa Ryhov också.. men det skenar ju inte :P haha..
Fy va laaaat man kan va!


Dags att flytta kankse? Bege sig till en större stad, lite ombyte är väl bra?
Tar ju självklart med mig sötnöten ocksåå! hoho..! Jag tror faktiskt att det blir så men vi får ju se.
Suttit och kollat lite på jobb och grejer så det finns ju lite möjligheter!
MEN vi stannar iaf över sommarn och så får vi se vad som sker :)



Mjaa ta tag i mitt liv lite, försöka städa lite? Nee det får jag ta när jag inte känner mig invalido :P hoho!

PUSS





W e g o i n g t o m a k e t h i s t o g e t h e r


Kommentarer
Postat av: Ylva

Men jag då? Vi skulle ju flytta ju? :(

2010-06-07 @ 16:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0