Loves Rumors! I find out so much about my self that i didnt even know..

Åh detta är en av de bättre söndagarna på läänge!
Kramp i magen av skratt skratt och lite mer skratt! haha..


Blev Mat hos mor min <3 ääälskipäälski!
Tväling, hoho.. korsord?! haha!
Grymtar på 2 bokstäver! - GRIS! haha
Så roligt om man va där :P


Sen tog jag traktorn till psyket! Japp det är där jag hänger på söndagar :)
Efter många om och men så blev det som frida säger "handikaps VM i brännboll"
hoho klockrent! Det va MASSOR av skratt!
Får väl tacka jonas för det :P Tsss!

En sväng till siggalot och tjöta lite blev det också, naajs!

Nu har jag varit hemma ett tag och Diskat och plockat iordning lite för det sååg rent ut sagt fööör jäävligt ut här ! INTE BRA :P
Meen duktigt v mig att ta tag i det nu??!!
Måste hoppa in i duschen också, yees det får det bli!




****

Åh jag fattar inte hur du kan? Det finns inte i min värld.
Även om alla tror du är så j*vla snäll och oskyldig så vet jag att du faktiskt INTE är det! Jag vet mycket väl vad du har sagt! Det kankse också ska börja cirkulera?!
 
Nej jag ska inte sjunka till din sjuuukt låga nivå. Jag är fan så mycket bättre! 
DRA HELVETE HEJ!
  



****

Mjaaauuu! a jag va tvungen att skriva det. Va tvungen att få det ur mig..

Och funderar fortfarande påå Varför det ska vara så svårt att ge människor ett rakt svar!
Va fan va ärlig det kommer du mycket längre på! Oh jaa! hihi..


Nee duscha sen nana? Japp så får det bli!

Oh ja just det nu tar vi en tyst minut för min kamera som jag vet att ALLA älskar :D haha RIP
(tystnad)



En minut senare!
GOD NATT ALLA <3







"It´s not the misstakes you make that matters, is the lesson we learn from them"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0