Har inte orkat..

Blogga idag för det har varit fullt upp :)
Dagen började med att åka till sötnöten och sola :) As naaajs!
Sen blev det Ryhov och lite sjukgymnastik! Pajjade knät ännu en gång, suck!
Sen Hem till mor för liite mat :D GOTTGOTT!
Och sist men inte mist en sväng upp till träningen..


Efter det brummade jag till Åsa och träffade Frida, emma o Sandra..
Körde hem sandra och hämtade Therores !
Sen blev det Max, Stadsparken, Bilfärd i staden och sist ett Nattdopp :) Då även annat diverse pack följde med :D Wheeey!  Så har varit en bra dag! :)




Men nu till Isanbul <3 :=)


Vilken resa.. det har  varit fantastiskt galet bra !

Torsdagen va man ju då lagom pigg när man satte av mot Göteborg men piggnade snabbt till när man insåg att vi va verkligen på väg mot Sonisphere :)
Blev frulle på flygplatsen och alldeles för mkt rökning =/ haha.
Men sen iaf när vi ska byta plan i Paris jo då får vi först höra att det är typ strejk så att alla plan som går kommer vara försenade =/ Suck tänker vi och går mot skärmarna för att se men Tjii fick vi för det va i tid och då va det enbart 25 min till det skulle gå. Vilsna och sjuuukt stressade hittar vi BUSSEN som går till nästa terminal. Det tog ju bara sisådär 15 min! Då lägger vi benen på ryggen och sprnger som två stollar (nej inte riktigt kanske) men vi springer och höööör hur dom ropar att det är sista fucking chansen nu!
MEN tur som vi har hann vi faktiskt. :)
Dessvärre när vi kommer till Istanbul så hann inte vårat bagage med planet =/
Då kan jag ju tala om hur lagom sur jag va! hoho..
Iaf letar reda på vårt hotell och sen beger oss ut i staden för en liten matbiit..
När vi sen tycker att nu borde faktiskt våra väskor ha kommit traskar vi tillbaka till hotellet..
Men nej icke picke pö där fanns inga väskor. D¨å hade vi ändå fråga på flygplatsen när dom skulle komma och dom sa att det landade ett plan från paris 18.00 och sen började dom kööra ut väskorna 19.00 MEN NEJ! 20.00 ringde vi faktiskt och fr svaret.. Det tar 3-4 timmar till!!! WHAAAAT?!
Arg som ett bi så fick jag börja smälta att jag får helt enkelt gå ut i mina sjuukt snygga kläder som
jag rest i precis hela fucking dagen..
Men sen kom räddningen, när vi sitter och funderar på om vi verkligen vill gå ut ringer telen :) VÅRA VÄSKOR!!!
Aldrig blivit så glad över en väska innan!!
:D
Rajtar iväg ner mot staden och fr hjälp att hitta till Dorock bar (En rock bar) :) NAJS! men blev rätt tugnt efter ett tag så vid 1.15 (?) Blev det att bege sig hem på vingliga ben :P


Fredagen blev slöa på stan, träffade även Jamie (en som vi lärde känna i Marmaris 2006) så det va treeevlig!
Sen på kvällen bar ddet iväg till Sonisphere!
Mor min, klantig som hon är fick gå till sjukhus-tältet det  första när vi kommit dit :P hoho
Sen blev det Rammstein (så sjuukt bra show), pajjat knä, kebab och sängen!


Lördagen va det åter igen dags att bege sig mot festivalen, drog redan runt 3 så vi kunde gå till sjukstugan och plåstra om mor innan Volbeat började spela! Sen kom lyckan! En stranger kommer fram till oss och frågar om vi vill ha FRONT STAGE biljetter! Oh herregud! Heöt klart för sant för tt va bra!
Så det blev Volbeat och Manowar som vi få stå längst fram och se! Det va lycka på hög nivå!
Helt sjuuuukt bra! Sen begav vi oss till Dorock bar! Men det va sjuukt mkt folk och alldeles för hög volym så efter nån timme eller två tröttnade vi och begav oss hemåt. På vägen träffa vi Johannes (Mohammed) och jag höll faktiskt på att pissa ner mig för jag garva så mkt.. Tsss! hoho..
Sen Träffa vi även lycko-kaninen. Yees! Tror nog faktisk det som stod på lappen va lite sant =/ Det är scary :P



Söndagen blev då ännu en gång en sväng på stan.. Lite shopping :) As najs! och billigt :p haha!
Handlande ett par shorts, ett linne, en tjock tröja och 3 t-shirtar för 500 spänn! Woho som hittat :P
Sen hem fixa trixa och började traska mot festivalen... Stod dock längst bak när Metallica spelade men såg allt eftersom dom hade storbilds skärmar också.. men vilken känsla. Se hela publiken i ett sånt jubel. Sjukt säger jag bara.. och måste ju lätt ha varit 40.000 pers därinne! 

Hela stadion gjorde vågen, rätt coolt att se..
Våra bästa vänner va ju lätt de i sjukstugan :P
Ah herregud vilken resa :D
 

Måndagen va det ju lagom surt att åka hem, Värsta taxi resan jag varit med om..
Tuta kör och hoppas på att ingen är i vägen?! haha


Nu orkar jag inte skriva mer för ögonen trillar snart ihop, MEN iaf tacka alla fina för att ni finns  <3
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0