Is smiling, and its up to you to figure out why and if you should be scared! ;)

Dagen idag, börjar lagom bra sådär..
Ringer på dörren och Pernilla öppnar med pyjamas rufsigt hår och ser nog allmänt död ut :P
haha hantverkan kommer in kollar i badrummet och säger. -Vi får byta handfatet!
NEHE  det är ju faan trasigt och det sa ja ju när ja ringde så det borde dom ju fatta! hoho
Sn byter han knappen på spisen! gott gott! SLipper nu öppna luckan med en kniv :P

Sen inget brev från Ryhov =/ Så ringde och har fått tid den 16!! AAAAHH en vecka kvar!!
Å frågade va dom tyckte jag skulle göra med mitt halta ben om jag skulle jobba.. hennes svar är
- aa kan du jobba så ska du annars får du väl komma up så vi får kolla på det!!
AAAHH ooooork! Då blir man lätt irriterad! Jag kan inte gå och vad jag gör i mitt jobb JO GÅR !! HELA TIDEN!
Fattar inte att det ska ta 2 veckor för domm att kolla! Mjjaa lite lätt bitter nu :P

MEn iaf sen kom alex och vi drog till Baffo för luunch!
Schnitzel m bea och stekt Potatis :D AS NAJS!

Sen har jag föjlt med henne en sväng när hon jobbat som lite sällskap. jag har ju inget bättre för mig så :P hoho

Nu blir det till att kolla på Project Runway sen kommer Sofie och hämtar mig för Fotboll!
Kommer sitta som en tooook och skruva på mig där på sidan :P haha
jaja får väl ta det .. hoho


PUSS








W a n t t o b e w e l l n o w

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0