Yeey!

Nu har jag internet och tid tiill att ge er ett litet inlägg ;)

Veckan har varit väldigt bra, Slapp om inte annat..
Jag som är van att va uppe före tuppen och jobba sent på kvällarna har haft guld tider :) NAJS!

Torsda: Jobb jobb sen hem umgås sen sängen typ..

Freda: Jobb sen hem en sväng och sen kom  Fidde så åkte vi hem till han så jag fick se hur han bor nu när han är stor och klarar sig (nästan) själv :P haha. Men det va trevligt att se han en stund..
Va dock tvungen att åka tillbaka ganska fort eftersom ingen mer än jag hade nyckel till huset =/ Suuuck! haha..
Sen va det väl lite umgås sedan dags för sängen..

Lörda: Jobb sen hem fixa lite. sen blev det pizza och öl :) AS najs! haha
Blev en riktigt trevlig kväll..

Idag: Va döööd när jag vaknade =/ Seeegt på jobbet och sen efter 9,5 timmar så fick jag äntligen åka hem och ta miig en varm dusch :D Så nu sitter jag här, hälften av folket har flyttat ut..
Resten jobbar fortfarande och aa.. Skulle blivit utgång men får väl se, beror på när dom är klara..

Imon blir det troligtvis hemfärd. Annars på tisda! YEpp!!

A men slutsats av den här veckan.
Helt underbart, lite mini "semester".. Gooa människor och aa :D


PUSS







D o n t k n o w w h y i m d o i n g t h a t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0