Tiime to sleep!

Yees! Efter att ha jobbat 16.30-23.00 Så är jag rätt trött.. mjaa inte så farligt tänker ni MEN d har ni aldrig jobbat piren och vet att klockan ringer om siisådär 6 timmar igen!
Men jag ska inte klaga! jag är ju ung så det är inga dimmor! hoho!

Jaaaoo första passet avklarat och jag tycker allt att det gick finemang för mig!

Måste fixa och trixa imon, sen håller jag faktiskt tummarna i smyg att jag inte ska behöva jobba imon kväll..
Meeen åker jag p det så är det väl lsmällar man får ta! Yeepp!


Nu börjar jag få min energi tillbaka igen! Gott! Ser tillome fram emot greejs! hihi!!
Antar att jag inte mådde så bra av att bara sitta hemma i en hel fucking månad!
Nee längre än så skulle jag aldrig palla så att jag vill att det INTE ska va nått skit me knät nu!

A vet inte om ni fattar ntt för jag tror jag skrivit rätt konstigt, men men

- Good Night - Sleep Tight - Dont Let The Bad Bugs BITE -

PUSS





"Be happy, cause you never know when you make a memory"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0