Still sleepy as hell!

Yees trött som en gnu sitter jag här och försöker förbereda mig mentalt för nästa arbetspass!
Meen jag måste ju så. Ska inte gnälla!

Men liiite måste jag ju få klaga iaf!
Ni mååste förstå liiiite kolla schemat!

Mån. 6-14    17-23
Tis. 7-14     17-23
ons. 7-14     17-23
tors 7-14     17-23
fre              17-24
lör 8-15       16-24
sön 8-15      16-22

Mm det är hååårt! kommer va död!
Fundera på att ta bort 2 pass kankse?! AAA går det så ska jag

Jaja nu är jag tillbaka i mina sommar "vanor".. När alla andra börjar gå på semester eller är iaf lediga lör och sön så jobbar ja! Whoooop!

ne nu ska jag inte klaga om jobbet mer, men för tillfället kommer det va det ända jag kommer göra...

Stockholm näste tisdag! Weeuu!
Och nej gott folk det är inte semester, jag ska dit och jobba!

Ne jag har faktiskt inget annat att skriva just nu!

A grattis spaninen då för guldet..


PUSS







T r ö t t f a n t a s i l ö s o c h s u r



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0