Natti Natti!

Nu är det dags att sova känner jag..
Har inte blivit överdrivet med sömn och så har jag ju totalt vänt på dygnet när jag varit sjukskriven så det har varit hårt att gå upp 05.30 - 06.00.. men jag är ju stålkvinnan så fixar allt :P Hoho!

Dagen idag?
Pizza, sol och tjöt hos mor <3

Sen kom Sötnöt och hämtade mig och vi åkte vidare till västersjön för Kub spel :) As naaajs!
Killarna mot tjejerna och vi va SJUKT grymma :)
Dock så¨måste jag ge killarna 2 vinster av tre (MEN enbart för att vi inte pricka kungen m sista pinnen)
Så vi borde fått alla 3 vinster.. För vi fick ju iaf ner dom andra pinnarna.., Yees! hoohoo!




Det värsta jag vet är när människor inte kan stå för vad dom säger och gör..
Täänkte att ni ville veta det!


PUSS



M u c h o i n n e e d o f t r u s t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0