Hoho..

Idag blev det en sväng till västersjön med darloo och therores <3
Men doock va ju vädret för himla trkigt. Sol, sen svarta moln, sen sol, sen vanliga moln
nää då sket vi i ett och åkte hem..


Sen taggade?!? (inte nån stans) jag för jobb!
Och det ar rullat på idag med bara ngra få missöden :P hoho en vanlig dag på jobbet alltså..


nu är det dags att bege sig mot sängen för några timmars sömn innan man ska upp och jobba frulle!
WOHO vilket sjuukt roliht liv jag har just nu! Mjaa inte direkt, meen jag är ju superwoman så i fix it =P



Vill att det ska bli augusti typ nu! Eller a för vill jag att det ska bli tisdag..
Oooh massa planerat juue :D GOTT!


Nee nu måste jag verkligen sova!
PUSS









"I love the way you lie"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0