Fredag och vet ni???!!

Jag jobbar ikväll! Ojoj va läänge sen nu jag jobbade en fre kväll..
Men money money money får man tänka!
Blir dessutom första passet på piren för iår!
Starkt av mig att ändå hålla mig ääända tills typ mitten av juli (för det är snart mitten)
haha! Nee jag som lovade mig själv att inte jobba där iår ;P hoho så gick de med det!
Men det blir ett nytt ställe iaf!!

nee nu ska jag byta om å fixa mig iordning börjar om en timme!

Dagen idag har varit sjuukt bra :) Lunch på piren!
Sen strosat runt bland "marknaden" och bara haft det gött i solen! NAAJS!


Ha en underbar helg alla :)

min består av.. Jobb.. jobb.. jobb.. jobb.. och just de! Lite mer jobb :P haha!

PUSS







S u m m e r t i m e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0