Dags för en Power nap!

yees måste ladda batterierna igen efter frullen..
118 pers idag och vid 9 hade vi 97 kvar =/ Så gissa om det va full rulle mellan 9-10!
hoho ääälskar mkt folk spec alla barn familjer.. HM! (Ironi av högsta grad)
Nee nu ska jag inte klaga jag har ju ett jobb iaf..

Ikväll som det ser ut med piss vädret lär väl inte folk gå ner till piren? Eller?!
Det lär bli jobbigt om folk gör det eftersom vi inte har överdrivet med personal inne :P hoohoo!
Men allt kan ju hända, de e ju ändå fredag!


Ooh veckanhar gått sjuuukt fort.. De e skönt dock!
Så only a few more days sen e det semester ! (a vissa har semester i 4 dagar) hoho!

Jag känner att jag behöver komma bort. Bara ha kul..
Släppa tankarna som surrar i huvudet! Bööö jag börjar bli lite bitter! inte bra =P



Mjaa mjaa nu ska jag till drömmarnas land och tagga för kvällen :) Whooop!

Ha en underbar fredag alla :)

PUSS





I l i k e t h e w a y i d o i t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0