Orka!

Jobbade då i lördags, värsta slagfältet p jobbet, Tsss! haha. Alltid lika kul ?! :P
Söndag blev hem till mor. sen ut å gå med vovvarna, sen tll Månsson å tjöta! Sen ut med vovvarna. Japp Pernilla har varit hundvakt Sön - Tis!
Måndag blev jobb, träning och bio. Snabba cash! Yees äntligen fick ja se den! Tyckte då den va väldigt bra! Gillade dock inte slutet! Det va inte rättvist!
Idag har jag jobba jobbat å jobbat!! Suck! 

Nu sitter jag här å kollar på So you think you can dance. Ska snart hoppa in i duschen! Sen blir det natti natti!




Är för örvigt väldigt väldigt arg, ledsen eller besviken kankse? Fattar då inte hur man tänker när man gör så. Fattar inte att vissa är så tröga att mann inte fattar att det va det som startade det hela förra gången, det va det som fick en att börja tänka att det inte va så bra! Känns nu som ett hugg ihjärtat jag har verkligen försökt att vara possetiv å allt men tror inte jag orkar mer. snart snart snart så slipper jag detta! Då kanske besvikelsen går över?, utan dom små ---- som förstör. Och att man inte fattar?! Det finns inte för mig hur man kan göra så men inte se att det skadar?! Eller är det som jag trodde från början sant?! Jag vet inte ut eller in! Vill typ just nu bara lägga mig ner och gråta! Detta är hemskt!

Jag kan tyvärr inte förklara bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0