En helt vanlig jobb-fredag! Yeey!

A idag står det job på schemt. 11-15 på häxan oxh 18-02.30 på velvet!  Woho!
Det ska nog gå bra, kommer ju åka på en mördar lunch! Vi har Schnitzel, oxfile och lax på menyn! Japp det är dessa dagar man får känna att man lever :P

Igår va jag LEDIG!! Gott gott. va hos mor och tjötade, sen hade jag också mördar träning! Stationsträning jobbigare än man tror! Men har inte så mkt träningsverk idag! Så antar att jag börjar bli lite tränad då :P haha!    I wish!!
Satt även fast med bilen! Kom ingenstans! Herreguuud fick lite små panik! Ringde rara söta Alex som skulle komma ner så vi kunde stå som två nötter tillsammans och försöka få bort bilen :P, men då kom två snälla människor och hjälpt mig istället ! Tack för att det finns några sånna kvar!!

I onsdags blev det en runda på stan! Inte bra för Pernillas plånbok! Men det visade sig att jag gjorde riktigta fynd :) GÖTT!
Sen va jag på S.S på kvällen! Gick hur bra som helst, kändes det som iaf! Får hoppas att dom tyckte det också! Väntar nu bara på att hon ska ringa! =D

Ne nu måste jag ta tag i det sista och åka iväg till jobbet!

Ha en underbar fredag alla och tänk lite på oss som jobbar ikväll ;)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Alex

Sköööönt att jag inte är själv om att jobba hela fredagen!!! :D

2010-01-23 @ 00:59:54
URL: http://alexsandraalexsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0