Pigg o glad?!

Yees, veckan har ju varit spännande!

Söndagen blev jobb 7-14 sen hem till mor. sen kom ylva sen somnade ja vid typ 10!! Helt slut efter helgen.. haha..

Måndag blev lite jobb på häxan, sen till alex för att tjöta lite sen till Fotbolls mötet! Så nu mååååste vi fixa fler folk för att de ska bli något v allt!! Så tjejer! Fotboll är det som gäller nu :)

Tisdags va jag LEDIG :D Fixade mina naglar, känns as bra! Eftersom jag inte hade några över helgen och kände mig helt "naken". haha.. sen blev det hem och ta tag i tvätten! SUCK! Tror ni jag får igång de förbannade tvätt maskinerna?!! NEE helt stöörda! Så mammsen kom å skulle hjälpa mig, å hon tryckte å slet å ordnade så funkade dom! AAA gissa om ja va arg?! haha..

Onsdags gick upp 5!!! för att bege mig till jobbet! Slutade 10.30 för att bege mig till nästa jobb ! Weeuui!!
Slutade 15.00 och gick hem. Satte mig å glodde på tv. sen kom ylvisen en sväng :D Yeey!

Igår sg typ ut likadan, gick upp 5 å det va väldigt seeeegt! Slutade 10.20 för att bege mig till nästa ställe. Slutade 15.00 å gick hem en sväng. Satt å degade sen va det dags för träning, och kors i taket vi va 7 stycken!! :D yeey! (brukar va 2-3) va väldigt skönt med träning.. Kom hem kollade på lite tv! sen blev det ett varmt bad :) Mysigt!

Idag börjar jag inte förens 11. men vakande hur pigg som helst 5.20??!! somnade dock om efter ett tag och hade ställt klockn på 7 men då va det inte för roligt att gå upp :P Sov till hav 8 istället :D Får ju inte sova för länge, måste va trött ikväll! För imon blilr de att gå upp vid 6! Yees!! 


Ne nu ska jag äta en liten bit sen göra mig iordning å gå till jobbet! =) 

Ha en bra dag alla
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0