Heej!!

Wiiiie! är så taggad just nu?! Yeey! Utgång ikväll och fira alex hjärtat som fyller år!!!
GRATTIS GRATTIS GRATTIS vännen <3


 





I onsdags blev det utgång! yees Olles som vanligt med Ylva :P haha..
Lite folk ute men vi hade lika rooligt som vanligt iaf =) Yeeey!!
Inte lika roligt igår morse dock! Både ja å ylva vaknade som två hmm säckar potatisar typ!
Mådde sjuukt dåligt!! Men det blev lite bättre framåt dagen!
Tvätten fixade jag även =D Duktigt av mig!
Sen skulle jag ut till min bil och försöka få loss den från all snö
och när jag kommer ner till bilen är den STEN DÖD!
fatta att jag blev suuuur!!!

Så snälla rara daniel fick komma å köra mig till träningen!
Oh yees vi va 7 st på löpningen och 9 på styrkan!
 Det går framåt! nu ska vi bara ragga lite mer folk så kan vi nog få ihop ett lag igen :D Yeeey!!

Nee nu måste ja hoppa in i duschen!
Martina kommer snart :) Yeeey!!!



Ha en bra dag alla
PUSS


Kommentarer
Postat av: Alex

Tack mitt hjärta!

2010-02-26 @ 13:15:21
URL: http://alexsandraalexsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0