Flyttad och nästan klar :)

Yees nu är det inte mkt kvar som ska göras. Va på IKEA igår och köpte de sista "viktiga" möblerna jag behövde. GOTT GOTT!!! Behöver väl lite mer saker men får vänta till jag fått lönen. Ååh jag är så glad, känns så skönt att jag nästan har kommit iordning, står lite kartonger kvar som jag inte vet vad jag ska göra med, och köksbordet behöver jag hjälp med att ta ner det gamla och sätta ihop de nya.

Fredags va sista dagen på velvet, Känns väldigt tråkigt faktiskt. Fick dock min tel inslagen i lager av tejp och plast folie. Roooligt! Sen tejpades den även fast i en hylla!!! Pernilla va inte så road! Fick dock fram den tillslut! :) Yey! Sen blev det max mat och en tripp till bankeryd för att köra hem stina.

lördagen blev in till staden för att hämta nycklarna till lägenheten. sen till mor en sväng sen hem duscha å vidare till Alex. :) Woohoo! Upp till NGIS å festa vidare! Thereses födelsedag :) Riktigt trevligt. Dock inte lika trevligt att gå hem till alex sen, haha. Pernilla va som en frusen fiskpinne, tinade dock härligt på hallgolvet! TSS!

Vaknade Pigga och glada!! Faktiskt! Och började flytten! fick iordining det mesta och sen blev det pizza - spel - tårta med Alex oxh Susse! Allt lika trevligt :D

Igår blev de ännu mer flytt, dock de sista :)

Och nu sitter jag här i min lägenhet och nördar mig, väntar på att alex ska komma så vi kan åka till Rusta och Öb! yees !! Lite skräp kvar som behövs köpas!

HA en bra dag
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0