:)

Wooho, ligger nu i sängen och ska sova! Har haft söndags mys taco med alex o Dessan <3 sen kom daniel en sväng å så blev d film, blondiner har roligare! yeees!!
va en sväng hos mamma min innan också. fick igång hennes super nitendo! Skoj skoj, dock söög ju hon hur mycket som helst :P HAHA

Fest igår!!! - årtals fest på NGIS, ur kul!!
Dock inte lika roligt att städa idag :P
Jag, alex, alex, dessan o susse va Pink ladies! haha skeeta snygga :D Wooho!
alla andra va också sjuuukt heeta! rolig att folk faktiskt anstränger sig.
gjorde också en hemma video! Som ja inte riktigt vill se kankse ?! haha.
Tack alla för denna trevliga kväll !!

Annars har det inte hänt så mycket. Fredag kväll satt jag här o glodde på min älskade Tv eftersom ja va tvungen att gå upp till jobbet lör morgon!

Så min helg har varit bra <3



Ibland gör det ont, fattar bara inte varför allt blir värre med alkohol?! Förlåt!


Natti natti
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0