22 Februari 2010

och jag borde verkligen hoppa in i duschen nu å göra mig iordning!

Helgen har varit helt underbar!! Rolig som satan!
-- Fredagen blev ju då velvet med Mor! hihi. nisse kom också!  Sjukt roligt!
 -- lördagen va inte lika rolig att gå upp på morgonen och sätta sig i en bil till stockholm! Men väl i stockholm när vi hittat hotell å grejer började ja piggna till :) Begav oss till Globen! RAMMSTEIN va galet grymma!! Bilder och video (om jag fattar hur jag får upp en) kommer snart :D
Seen vidare tilbaka till hotellet och sedan leta upp något roligt uteställe?! haha kunde ju inta va så svårt tänkte vi! men vi ooorkade inte stå i mil långa köer så hittade ett litet ställe som funkade! sen ville vi byta ställe haha kommer till de värsta st'llet ja nånsin varit på ! Säger som linda! -" Man blir ju våldtagen så fort man går in" haha vilket sjuuukt ställe! De e ju helt klart ett minne för livet :P 
-- Söndagen vaknade å såg såååå fram emot hotell frukosten! Å herregud va besviken ja blev! Allt smakade typ illa! Äggröran hade dom misslyckats med totalt! Juicen smakade enbart vatten, tillome mackan smakade konstigt =/ MEN frukten va ju god iaf =/ Sen va det bara att bege sig hemåt jkpg igen! sov typ hela bilresan!

OCH ALLA ! DET VA INTE BIL FÄRDEN TILL OCH FRÅN STOCKHOLM SOM VA JOBBIG! DET VA ATT VÄL HEMM HITTA EN PARKERING SOM INTE VA FULL AV SNÖ!!!
Vilket jag inte gjorde så nu sitter ja i en snödriva här ute på gatan :P

aja det va en lite snabbis av min helg!

Ha en underbar dag
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0