The truth may hurt, but its those lies that kill...

Morgon alla :)

Har ju dock varit uppe i 4 timmar typ..
Men inte orkat förgylla er dag med mina sjukt kloka ord :P haha!
Jag borde få tummen ur röven och diska lite, plocka iordning lite typ..
Så jag slipper det imon. hoohoo

Men men lat som man e så lär jag ju göra det nångång senare :P
Borde även hoppa in i duschen och sluta sitta i mina sovkläder.. Men jag är lat..
Hiiihii!!

Ska träffa Martina idag :D Yeey! Va ett tag sen nu igen! Usch va sämst man kan va!
Varje gång så ska vi träffas snart men så går tiden och viiips så är det jätte länge sen vi sågs..
Illa illa!! <3


Och tack älskling för att du kom igår, betyder jätte mkt för mig <3
Du veet att du är underbar :D



Ne nu ska jag uuhhm inte göra ett skit, sätta mig i soffan typ.. Det är vad jag orkar :P haha!
PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0