Hemma i staden igen =)

Wheey wheey hemma från ryd nu :D
Haft en mysig kväll med cattan :) och benet dåraa..
Lagat godis (jag åt mest smet) och sen bjöds det på mat också !!
Yeeye :D

Även hunnit med att köpa julklappar! Och yees alla är avklarade.. Typ iaf! Fattas 1 men det är ju inte dåligt det liksom :D Jag är inte ute sista dagen! Bra av mig! !!

Sen har jag även hunnit åka bil, mkt bil.. Tvungen att köra runt lite för att ladda batteriet..
Så va en sväng i huskey och hjälpte Sissi sen en sväng i hovslätt för lite tjööt!!

Aa men iaf det va min dag..


Nu måste jag dock (SUCK PUST STÖN) gå ner till bilen igen och hämta påsarna jag glömde!
Kul för det är ju så sjukt varmt å så..



Blää jag blir så arg på mig själv, hatar när det händer.. =/
Hatar att jag a blir sån och hatar hur mycket jag bryr mig när jag inte behöver.. Bläääääääääääääää


Sov gott alla

PUSS










S a k n a r d i g j ä t t e m y c k e t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0