17 Dec 2010

Good Morgon!!

Sitter och kollar på Top Model, ska snart fixa mig iordníng och sen ta tag i tvätten!!
Wooho!! Skoj skoj!

Igår va först ingen bra dag!
Datan svek mig..
Bilen svek mig..
Bööö!!
meen den blev bättre..
Körde stenhårt hårt sjukgymnasten!
Åkte hem, sen hämtade ylva..
Blev en tripp till Media Market och inskaffade mig en ny dator!
Woohoo! Den är jätte söt, liten och rosa! Nee inte alls typiskt mig =/ :P hiiihii!
Sen blev det hem, installera allt och blrja med Mat!
Vad upptäcker jag då? Jooo när jag öppnar kartongen till min externa hårddisk som jag prec hade köpt va tom! Då blev man ju liiiiite smått irriterad! Tillbaka till Affären och fixa det! Tur att dom va trevliga iaf!

Sen när vi kommit hem igen blev det mat.. Yuuummi!!
Ylva klädde min julgran! så nu är ddet lite mer juligt hemma :D
Sen blev det lite tv och mys :D


Älsk kom en sväng så jag slapp sova själv <3 hiihii!!


Idag är det inte bara tvätten som måste fixas..
Det ska handlas, städas och sälja en bil! Wheey wheey!
Meen meen!!


Aja nu ska jag sluta babbla..
Ha en bra fredag!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0