14 December 2010

Heeej!!

Igår va en trevlig kväll ute hos Älskling..
Rockband, top model, popcorn med dip (ett måste) och trevligt sällskap :D

IDag? Vaknade vid nio!
Yees ni hörde rätt, och ja jag gick upp då också..
Men enbart för att dom kom för att byta mitt lås idag.. och dom sa att dom skulle komma efter 9 så min tanke va ju att jag iaf skulle va vaken då :P hoohoo!

Sen har det inte hän för mkt..
Diskade! Kollade på top Model för korta.. och nu ska jag strax ringa älsk och se om jag kan komma..

och sen suttit och försökt få tag på försäkringskassan..
Lättare sagt än gjort..
Typ 750 miljoner gånger fick jag bara höra att jag skulle försöka igen senare!
SUUUCK!! Tillslut när jag väl kom fram ja då möttes jag av det hääär..
- Du har plats 124 i kön, beräknad väntetid är 44 minuter!!
AAAH liiiite galen sådär, men efter ett tag fick jag iaf knappa in mitt tel nummer så guldkornen kunde ringa upp mig... Yees! Och då säger hon i luren. Oj då jag ska nog säga till att dom prioriterar (stavning!) dig nu!
Neeehee!! Tack dååå!! 7 veckor utan pengar de e ju fett NAJS! TSSSSSSSS

Iaf ha en übertrevlig tisdag!

PUSS











H o p e f o r t h e b e s t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0