- Your sweetness is my weakness -

Böö nu bev jag helt plötsligt ensam igen.. Och självklart börjar ju då tankarna snurra i huvudet.
Usch usch så det får ju bli sängen direkt och hoppas på att jag somnar med detsamma!!

Haft en väldigt rolig kväll..
Ylva och jag har suttit och tjötat tjötat och tjötat .. Tack min fina vän <3

Sen kom Daniel och lite senare Johan..
Då blev det spel. Lite GH som förövrigt jag skulle kunna slänga ut och åt helvete för jag har inga nya batterier =/ haha! Dagens I-landproblem.. hoohoo
Sen blev det Med andra ord.. Oh shiiit skrattat så jag haft kramp i magen.. haha
Det är ett land eller en stad eller kankse en ö.. haha klockrent!
Sen va jag ju även tvungen att kötta sönder dom i buzz :D hoohoo!
Väldigt trevligt :D

Längtar till helgen.. Vill verkligen det ska bli fredag nu!
PARTY PARTY =)
Sen lörda blir det galen tjejkväll =D
Åååh tagga tagga tagga :)


Mjaa men det va lite om min kväll =)
Hoppas alla haft en lika rolig..
SOv gott!
PUSS








T a c k m i n a f i n a f ö r n i f i n n s < 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0