Turkiet <3

Mina underbara resor..


Juni - 05 Mammi & Jag 1 vecka * första och helt klart ett minne för livet.
Aakt er fuur tuurkharna! haha <3

Maj - 06 Mammi & Jag 1 vecka * Va ju tvungna att ta en Repris, hoho



Augusti - 06 Mammi & Jag 2 veckor men fick sällskap av Alex, Jenny & Cattan den sista * Helt klart den sjukaste resan, alkohol i 14 dagar och man är rätt sliten sen. Bar dans, norrbaggar, Nattvak som hatade oss och sjukt mkt fylla <3 Memories til I die :)




September - 06 Ylva & Jag 1 vecka * Jag finner inga ord, första resan med en vän utan föräldrar. A hur kan det gå tro ni? Vodka/Redbull, bardans, Lesbos ;), Bråk och drama. OCH BARA SJUKT URKUL :)




Juni - 07 Mammi & Jag 1 vecka * Det blev ju en tradition att åka dit så den kunde vi ju inte bryta :) Alltid lika kul i turkiet, man blir ju inte äldre än vad man gör sig <3




September - 07 Mammi & Jag 1 vecka * Träffade en mor och hennes dotter som vi spenderade de flesta kvällrna med. Fishbowl varje kväll, vagabundo och kerstin ;P haha LIVET!




Juni - 08 Mammi & Jag 1 vecka * Träffade Anna och Jennie som även de åkte dit varje år. Underbart underbart underbart :D




Augusti - 08 Anna & Jag 1 vecka * Hittar man någon man passar bra ihop med som man bara känt den veckan man träffades i turkiet ja då drar man på en ny resa ihop :) Å det va bara en väldigt rolig och "skum" (ja anna syftar på Sea side varje kväll) Resa. LOOOVE <3




September - 08 Mammi, Susse & Jag 1 vecka * Mamma tog med sin vän och herregud, rean bestod nästan enbart av skratt och alkohol. Träffade även Några urgulliga tjejer som det blev en hel del bar rundor med :) NAJS NAJS NAJS <3<3




Augusti - 09 Mammi, Susse & Jag 2 veckor * A eftersom det va så sjukt kul förra året blev det ju ytterligare en resa som vi 3 gjorde. och ja Mammut o Suss 14 år.. Herreguuud! Blinkande glasögon och bara allmänt larv :D
Jag kan väl inget säga än att resan va bra, väldigt bra :D



Å nu åker jag min 11 gång till Marmaris. Kommer nog åka dit minst en gång om året ett bra tag till. Det har ju blivit min och mammas grej så kan ju inte sluta nu <3 ME LOVE MARMARIS!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, ordagrant var d en "skum" resa gumman!!! Å så kul vi hade :D Förhoppningsvis ska vi ha d nu i september oxå?! hihi

2010-08-21 @ 00:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0