Man kommer aldrig först genom att gå i andras fotspår..

Efter ett tag av bitter het och sureri så bestämde jag mig för att ta tag i mitt liv och göra nått skoj..

Så det  blev ut till Brewitz som hade fest..
Treeevligt..
Vidare in till Staden..
Polisen, saltis, olles och en väldans mkt alkohol..

haha vilken kväll :) En av de bättre på ett tag .

Idag har jag ju dock mått som jag förtjänar..
Va uppe redan 9 och tvättade ! Duktigt av mig.

Sen hem till mor för lite food.. Sen en sväng till bästaste för en favorit i repris. SEG SÖNDAG!
Men film, popcorn, ostbågar och cola! NAJS prec va man behövde! haha


Nu har jag packat inför imon! Då bär det av till Tyskland med de bästa <3


sov gott
PUSS






i c o  u l d s l a p y o u r i g h t i n t h e f a c e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0