Blääää!

oooh jag hatar det!!
Haft en bra dag! varit på sjukt bra humör hela dagen till ja kom hem för typ en timme sen..

Suuuuck! Nu spyr jg på allt igen! Jag måste flytta! Och det är tamifan snarast!
Måste göra nått nytt, med ny omgivning och nya ställen, det ända jag inte vill ha nytt är mina älsklingar ..
Men det är ju inte första gången jag flyttar så jag vet ju att mina underbara alltid finns där iaf..
Det värsta är att jag inte vet vart jag vill.. Jag vill överallt och ingenstans!

Igår va också en bra dag :) Lite jobb sen mys med Jenny.. Bakade även choklad cupcakes!! AS GOA ;) hoho grymt bra va vi iaf :P

Nee nu ska jag sova!

Nattii!!!






I m n o t a f r a i d - t o t a k e t h e s t e p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0