<3

Nu har jag blivit människa igen..
Det tog på krafterna att åka bil en hel dag tydligen :P haha..
Va hemma 3 i natt och självklart kunde jag ju då int somna?! WTF?! hoho..
Resan har varit jätte underbar :) Det va lätt vad jag behövde..
Månda - bil bil bil lite båt lite alkohol och all in i fönstret ! haha..
Lätt ett bra hotell rum!
Tisda - Karuseller hela dagen och sen blev det all in i baren! haha..
Onsda - Ännu mer karuseller.. Sjukt roligt!
Sen blev det ju dock bilfärd hem.. Inte lika rolig..

Men nu är jag hemma igen, Redo för en lugn kväll och sen börjar livet igen..
Jobb jobb jobb jobb jobb.. Men bara i 7 dagar för sen äre dags för Turkey :)
Whoop whoop!

Ne men resan e lätt ett minne för livet <3 Tack underbara :)


Nu ska jag hoppa in i duschen. Sen ta tag i mitt liv.. Yees
PUSS









Y o u c a n t a c t l i k e t h a t i f y o u w a n t i t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0