Sov Gott alla :)

yees nu är det natti time!

Efter middag hos mor begav ja mig till sötnöten! Yees, satt på balkongen i solen och bara möös! Hur skönt som helst. :D chrille & Louise kom förbi en sväng :D Träävit! Va lännge sen man såg dom..
Sen kom dessan sanne o suss, fixade lite tröjor. Dock bara halvklara :P haha. Va ju tvugna att vänta till färgen torkar så vi kan skriva ryggen! aha..


Sen blev det en tripp till Max, suck har nog blivit lite mkt skräpmat de sista =/ haha.. De e gött!

Sen tillbaka till alex o kollade lite teve! Ballar av stål :) Måste älska pogrammet :P
Sen låg jag å halv sov så åkte hem.

Nu ligger jag helt ensam i min säng å filosoferar ;) Oh ja! haa..

PUSS o god natt



















T o k e r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0