Seg trött och mår underbart bra! HA

Igår blev det inte soffan hela dagen =/ haha.
Hampus kom o hjälpte mig starta min bil :D TACK!
SÅ bar det iväg till huskvarna och hämta dessan och vidare till hovslätt för att lämna bilen hos pappa! Åkte vidare till Alex!
Blev hockey och kankse en öl eller två! haha.. Sen blev det ju självklart gamla minnen! <3 Å vilken bra tid! haha. Sommar 05?  Tror ja de va :P haha. Vi har allt gjort konstiga saker! men kul hade vi! haha.
Så tittade Therores och Johanna förbi också!
Sen slutade kvällen som det brukar :P haha.. No comments!
Sovit typ 3 timmar inatt! SUCK!
Imorse blev det äntligen en tripp till Månsson för att fixa naglarna! Så nu är dom fina som tusan! haha..

-Hoho jag tror faktiskt jag slutat bry mig nu!
-Nyfikenhet bara.
-Jag skiter faktiskt i om det kommer ut. 
-Vill bara skydda digR!



Alex min lilla sötnöt! Sjuukt va jag älskar dig! hoho vi ordnar nytt tillsammans! <3 Lörda-Sönda smäller det! Woho! Jääjää superman! 

Ne nu ska jag sova en sväng och vakna pigg som tusan och tagga för jobb! 
Yees blir jobb ikväll måste ju tjäna lite pengar! haha..
 
PUSS



















S a n n i n g e n k o m m e r a l l t i d f r a m 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0