Seg alabama..

Yes nu hemkommen från match :) Va en riktig bra match, underbart alla tjejer.
Förlorade med 2-1, det va lita surt men vi ska va glada att vi spelade bra :) Woho!

Jobbet gick sjuukt segt och långsamt! Bööö..

Kan ju inte säga att jag har varit taggad för mycket idag.
Just nu taggar jag för sängen :D En dusch först bara!!


Är lite smått eller kankse ap förbannad!! JAG HAR INGEN RÖST!
Det är sjukt hemskt! Fatta!! JAG KAN KNAPPT PRATA!
Det är nu jag funderar på om livet går under ;P haha..


Funderar, vet inte, funderar lite till, har fortfarande ingen aning.
Va händer? Kan du berätta?
Nu behöver jag nog hjälpp igen, blääsch!


PUSS






T r ö t t s a t a n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0