oh lala

Solen skiner så underbart :)
Huvudvärken försvann på ett kick imorse när jag tog promenaden till jobbet! Wooho
Jobbet idag har bara varit suck! Tråkigt och lite att göra.
Jaja antar att man behöver några sånna dagar också! Weey!!!
Nu sitter jag här och taggar inför träning i det fina vädret :D Whoop!
Martina & Jessica ska med idag också! GOTT GOTT! det har baar tagit några månaders tjat :P haha!
 Ne men martina va sugen.. så gött!!


ooh blev så glad idag när jag kom hem, hade fått ett vykort av Antoinette! Weey! Nej alla det är inte själv vykortet jag är glad över utan att få höra från Anto! som för er som läser och inte vet va en utav mina bästa vänner första gången jag bodde i england <3 Aa helt sjukt vad jag saknar henne och alla "utflykter" Vi gjorde, allt bus vi hittade på och så klart partysöndagarna på mood :P haha. Aa det va tider :)


Me and Antoinette <3





Bjuder på den från en av "partysöndagarna"





Roadtrip to Sweden, Här är vi i Amsterdam :)


A det va galna tider, haha. <3


Och alla jag har nu också minst lika roligt här hemma <3
Men det är ju för att mina vänner helt enkelt faktiskt är dom bästa ;) <3



Kan ju bjuda er på några fler sjuukt fina kort ;P


Ylva & Pernilla Sep 08



Eve & Jag balen 2007



Martina & Jag uhm 2004/2005?!



Ylva, Pernilla, Martina - Min 18:års dag :) 2006



Moi, PennyPiloot och Cattan i Turkiet 06 :D



Alex & Jag haha ingenaning om när men 05/06?




Ne nu får det räcka med snyggbilder ! haha.


Ha nu en underbar eftermiddag!
PUSS

















H a p p y f a c e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0