Oh herregud...

... vilken kväll det blev!
Fattar inte hur det ALLTID ska sluta så på Restaurang fester, haha..

Först blev det då mat :D Riktigt trevligt! Vidare till bowlingen ! Vi spelade ju inte för att vinna utan för att ha kul! hahaha typ iaf :P kom på 15:e plats med båda lagen, haha av 20! Well done us!
Sen blev det att dra vidare till sliver, å sen gick det utför :P oh jaa!
Gick förövrigt hem, snodde robbans skor och ja otroligt nog fick jag behålla dom hela vägen till shell. De e fint! Annars hade det nog tagit 1 timme att gå hem för satan i gatan va ont i fötterna jag hade :P 

Nu sitter jag här. Försöker tagga jobb?! inte så sugen alls faktiskt. huvudet värker som satan och känner mig helt skakis, hoho antar att jag mår som jag förtjänar.
Vill inte kolla mitt konto sen =/ Får väl hoppas jag inte använde kortet för mkt :P

Later*
PUSSS











B a k f y l l a a l l a n 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0