Hej :)

Vaknade för en liten stund sen. Skönt att sova ut för en gångs skull :D Inga väckarklockor eller någon som ringer och stör :P haha.. Så nu är jag pigg, glad occh utvilad.

Ska snart hoppa in i duschen och göra mig iordning. Sen möta mamma vid 3 :)

Lala ikväll så funderar jag på att bädda ner mig i soffan  med en film, massa onyttigheter och bara mysa med mig själv. Eller det är klart om nån vill va med är det bara att hojta! hihi :D



Funderade ett tag igår och jag lägger ner. Jag ska inte bry mig eller höra av mig. Nu får du ta det med en annan person (som inte kommer va lika snäll som jag varit). Hoppas du får det trevligt.

PUSS


















O h j a a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0